الرئيسية > تبركيك > رسالة مؤثرة من المصري أحمد السعدني بعدما ماتت طليقتو فجأة
12/08/2019 07:00 تبركيك

رسالة مؤثرة من المصري أحمد السعدني بعدما ماتت طليقتو فجأة

رسالة مؤثرة من المصري أحمد السعدني بعدما ماتت طليقتو فجأة

وكالات-كود//

الممثل المصري أحمد السعدني هو حديث المصريين بعدما دار بوسط على مواقع التواصل الاجتماعي مؤثر كيدوي فيه على طليقتو لي ماتت بأزمة قلبية بشكل مفاجئ.

أحمد السعدني نشر صورة مع طليقته وكتب: “عمري في حياتي ما اتكلمت عن حياتي الشخصية لكن حسيت إني لازم أعمل كده دلوقتي.. فذكر إن الذكرى تنفع (المؤمنين) أو الكافرين أو المستهبلين أو تنفع أي حد ححس إني عملت حاجة”.

وقال السعدني: “هحاول مطولش يوم ٩/٩/٢٠٠٣ حب من أول نظرة في الشارع ما بين معهد السينما حيث كانت تدرس ومعهد فنون مسرحية حيث كنت ألهو وأدرس برضه ميضرش كنت راكب عربية وكانت ماشية على رجلها كنت حخبطها لكن حصل خير لا محصلش قوي خبطتني هي في قلبي حب تقطيع شرايين سنة خطوبة سنة كتب كتاب شهر جواز خلفة أول ولد هنا بدأت المشكلة اللي بكتب الكلام ده عشانها”.

وأضاف: “أنا زي كتير للأسف شباب anti تحمل مسئولية بص لنسب الطلاق وانت تفهم، أنا بيجيلي ارتيكريا لما احس إني مسئول وهي برضه حبيبتي زي بنات كتير بتقول طلقني اكتر مبتنطق اسمي كانت النتيجة في أول سنة بس حوالي ٤ طلاق شفهي كل الشيوخ ساعتها قالولنا ده لعب عيال الطلاق ليه شروط زي الجواز تمام، اسكت بقى لا تعالى يا عم طبق الشروط آدي أول طلقة”.

عمري في حياتي ما اتكلمت عن حياتي الشخصيه لكن حسيت اني لازم اعمل كده دلوقتيفذكر إن الذكري تنفع (المؤمنين)او الكافرين او…

Publiée par Ahmed Elsaadany sur Samedi 10 août 2019

وأضاف: “قشطه يا باشا عشت حياتك؟ آه.. ارتحت؟؟ لا.. وحشتني وحشني حنيتها وحبها وهبلها متيجي نرجع يا بت يالا يا متخلف هوووووب جبنا تاني ولد نفس الإحساس نفس الارتكريا بس المرادي صموووووود مش حينفع نتطلق تاني لا تصدق نفعت الجانب الأناني في شخصيتي غلبني يا عم كبر مخك وعيش حياتك، المشكلة إني عمري مارتحت كنت عايز حضنها وحنيتها وهبلها، بس كنت بأجل الرجوع يمكن أكبر أو أعقل أو أقدر اتحمل المسئولية بجد، حددت لنفسي سن معين أرجعلها فيه قال يعني حبقى نضجت بس ملحقتش”.

وأردف: “ماتت في لحظة كانت بتكلمني قبلها بساعة ومكانتش عيانة كان عندها ضغط زي أغلب الشعب المصري، الحمد لله ماتت ومشيت وقررت تسبني للأبد، كنت فاكرها حتستناني ومتأكد من ده مستحيل تحب حد غيري مجاش في بالي إنها ممكن تموت دلوقتي صغيرة وأكتر واحدة في حياتي شفتها بتحب الحياة وعندها طاقة إيجابية، ماتت وسابتلي الولدين والندم”.

وقال: “أنا متأكد إنك في الجنة رحتي للي خلقك يوم عرفة وأميرة وست البنات والستات ونضيفة وكريمة وصنتي ولادي وبيتي”.

وأنهى السعدني منشوره قائلا: “بحبك يا أمل حياتي اللي اتهد وبوعدك المرادي حشيل المسئولية للأسف اتعلمت الدرس بس بعد ما اتحرمت من حنيتك وحضنك وولادك كمان اتحرموا من أحن أم، ربنا يقدرني واربيهم أحسن ما كنتي عايزة، بحبك ومش بطلب منك غير إنك تسامحيني.. ربنا يرحمك ويرحمني ويرحم ولادنا يا حبيبة عمري الوحيدة”.

موضوعات أخرى

28/03/2024 07:00

سمية الخشاب دخلات طول وعرض فبرنامج الكاميرا الخافية ديال رامز جلال: هادي جريمة كيعاقب عليها القانون

28/03/2024 03:00

السروال ديال مقدم برنامج بريطاني داير أزمة فكوريا الجنوبية.. ها شنو دارت القناة ديالهم- فيديو

28/03/2024 02:00

مصور عندو 71 عام اتاهم الوالد ديال تايلور سويفت أنه تعدا عليه بالضرب ملي كان كيصورها

28/03/2024 01:00

هجوم موسكو الارهابي.. 95 شخص ما زال مفقودين وروسيا كتشكك فان داعش هي اللي دارت هاد الهجوم